woensdag 21 augustus 2013

yves rocher jrdin du monde douchegel

hoi iedereen, toen ik zag hoe enthousiast lenette was over haar douchegel van Yves rocher, dacht ik dan kan niet ! toen ik ze zag bij Yves rocher en ik rook er aan heb ik er 3 meegenomen om te testen. als jullie benieuwd zijn over wat ik er van vond lees dan snel verder


de bussen zijn gemakkelijk in de hand. de sluiting is super .en de kleur is leuk .
Yves rocher belooft : wek uw zintuigen met deze verfrissende douchegel

ik begin met voor mij de appartste, en moeilijkste te beschrijve .
dit is ylang -ylang uit de comore het is een heel apparte geur en heb de hulp moete inroepen van men ma .beide vonden we het een cirtusgeur . dus ook een frisse zomerse geur , maar toen ik er nog eens aan rook dacht ik dat ik er ook iets zwoel in rook .

de volgende is pompelmouse uit Florida.
deze is heel simpel te beschrijve. hij ruikt naar een pompelmouse . egt waar ! als je een pompelmouse open snijdt en je ruikt er aan dan heb je deze geur wowie :)
en de laatste is : granaatappel uit spanje
als jullie me kenne dan weten jullie vast wel dat ik zot ben van granaatappel .
de combinatie van een warme en zoete geur en tog ook een tikkeltje fris. wel deze douchegel is perfect.

al deze douchegels zijn geweldig ! de geur hangt nog een tijdje rond je en in de badkamer . niet overdreve maar eerder subtiel . de geur is ook niet te straf . gewoon perfect . dit zijn zeker een favoriet bij mij .

ik zou graag wete of jullie een favoriete douchegel hebben . en of er nog een geur in deze lijn is die je wilt aanraden.

XXX meyke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten